Saturday, June 19, 2010

There is no guarantee that this life is easy


Hi...blog........Actually tak tahu macam mana nak start bla,bla,bla


Ok yesterday was pretty awesome that me and my fellow ssp'ians & family treated those anak-anak yatim & anak fakir miskin to watched movie @ GSC Mid Valley.It was TOYs Stories The Movies 3D.


They touched at Mid Valley lebih kurang pukul 5pm kut....lupa cause excited sangat.As they arrived aku pun guide them ke KFC untuk menjamu selera...tu dia wajah yang ceria yang masih belum mengerti kehidupan yang hakiki...Ada yang pemalu,periang,pendiam serta guru-guru yang masih terlalu muda.


Selepas solat maghrib selesai..we took them to the cinema.Before entering the room theatre we hand over the pop corn ,drinks and books as the door gift.Kegembiraan dapat di lihat dari raut anak-anak kecil tu.Aku di maklumkan mereka belum pernah menjejaki ke cinema dan sudah tentulah tidak pernah menengok wayang.


Alhamdulilah yang amat sangat ya allah kau limpah keberkatan kepada aku agar aku dapat berkongsi dengan sesiapa yang memerlukan.Ya allah jauhkan aku dari perasaan dengki,sombong dan tamak haluba.Amin.

No comments:

Post a Comment